درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد
سرخط خبرها

فدراسیون فوتبال ایران پیگیر ماجرای حذف تیم فوتبال ساحلی| شکست پشت شکست برای عزیزی خادم؟

  • کد خبر: ۶۵۹۰۹
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
فدراسیون فوتبال ایران پیگیر ماجرای حذف تیم فوتبال ساحلی| شکست پشت شکست برای عزیزی خادم؟
نامه‌نگاری‌های فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص حذف فوتبال ساحلی ایران ادامه دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نامه ایران برای پیگیری حذف تیم ملی فوتبال‌ساحلی از جام‌جهانی را داده و بر فرمول دیگری برای سهمیه‌های آسیا اشاره کرده است. بعد از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳ کشور ژاپن، امارات و عمان را به‌عنوان سهمیه‌های قاره برای جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی معرفی کرد، فدراسیون فوتبال ایران به این تصمیم معترض شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیح داده بود که امتیاز تیم‌ها در ۳ دوره گذشته مسابقات فوتبال‌ساحلی قهرمانی آسیا و جمع این امتیازات، ملاک تعیین ۳ تیم صعود‌کننده بوده است.
 
فدراسیون ایران هم ضمن جمع امتیازات فنی ۳ دوره گذشته در نامه‌ای به AFC یادآور شد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران باید حتی به‌عنوان تیم دوم بعد از ژاپن راهی جام‌جهانی شود و خواستار رسیدگی به این موضوع شد. این در‌حالی است که ظاهرا امتیازاتی که مدنظر کنفدراسیون آسیا بوده، با آنچه فدراسیون ایران محاسبه کرده، متفاوت است.
 
غلامرضا رفیعی، مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال در امور حقوقی، در‌این‌باره گفت: ما یک برداشت از رنکینگ تیم‌ها داریم و AFC یک برداشت دیگر. استناد ما بر اساس سند فنی است که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ محاسبه می‌شود؛ ولی AFC بر اساس آنچه برای قرعه‌کشی مرحله بعد در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ اتفاق افتاد، امتیاز‌ها را حساب کرده است. این اختلاف‌برداشت هنوز حل نشده است. مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در امور حقوقی خاطرنشان کرد: جام‌جهانی بعدی در مسکو برگزار می‌شود و قرار شد از آسیا ۳ تیم که بیشترین امتیاز‌ها را در ۳ دوره گذشته کسب کردند، اعزام شوند. هنوز به مرحله شکایت و اقدام حقوقی از AFC نرسیده‌ایم. در حال مکاتبه هستیم و AFC هم جواب داده است. درحال بررسی هستیم. اگر حرف ما درست باشد، بر حقانیتمان اصرار می‌کنیم و اگر حق با کنفدراسیون آسیا بود، تسلیم می‌شویم.
 
نکته جالب توجه اینکه از بدو ورود عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال، اگر در این پرونده هم فدراسیون ایران شکست بخورد، می توان آمار او را حتی بدتر از تاج و کفاشیان در سه ماهه نخست حضور در مسند ریاست فوتبال دانست.
قبل از فوتبال ساحلی، اعلام میزبانی بحرین از مسابقات ایران، عدم اعطای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و ... نیز در دوران حضور عزیزی خادم رقم خورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->